sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział II



UWAGA!!! W ROZDZIALE II ZNAJDUJE SIĘ WĄTEK ROMANTYCZNY, KTÓRY MOŻE SIĘ UTRZYMAĆ PRZEZ CAŁĄ OPOWIEŚĆ!!!

~

Po podróży byłam zmęczona, ale podekscytowana! Po rozpakowaniu się z Lou i Harrym poszłam do baru. Reszta też miała taki zamiar, ale dowiedzieli się, że na pokładzie jest kręgielnia… Heh, krzyczeli jak szaleni! Gdy usiedliśmy spokojnie przy stoliku chciałam zamówić sobie drinka … i tu się właśnie zaczęła kłótnia:
-Elka jesteś niepełnoletnia! -Zwrócił się do mnie Louis.
-Ale chyba mieliśmy świętować we Włoszech moje 18 urodziny! –odparłam
-Ale na razie masz 17 lat! –Kłócił się
-To tylko 4 dni! –wciąż nie dałam za wygraną
-No to poczekasz te 4 dni!
-Przepraszam, ale od 1 drinka chyba się nie upiję?!
Kelner! –wtrącił się Harry. – Dla tych dwojga poproszę wodę cytrynową, a dla mnie będzie najlepszy drink jak tu podają.
Wtedy spojrzeliśmy po sobie zdziwieni, potem na Hazzę... Może nie rozmawiałam dzisiaj z bratem, ale Styles załagodził naszą kłótnie. Jako, że nie miałam już nic do powiedzenia Louisowi, po wypiciu wody, wyszłam z baru i ruszyłam w stronę kręgielni. Tam Zayn, Niall i Liam sączyli jakiś sok.
-Zagramy? –spytałam
Chłopcy chórem odparli jacy to oni są zmęczeni, biedni i w ogóle. Wtedy zaproponowałam, żeby pójść do kina. Od razu się zgodzili. Tylko był problem:
-To co pójdziemy na horror? –spytałam
Liam i Niall byli przeciwni temu pomysłu. Tylko Zayn stał i nic nie mówił.
-A ty? Chcesz iść ze mną? –podniecenie rosło we mnie z każdą chwilą.
-No pewnie! – odparł - i na tą odpowiedź czekałam.
-To my idziemy na horror. A wy sobie coś wybierzcie.
Specjalnie wybrałam coś bardziej romantycznego. Kupiliśmy 1 duży popcorn i 2 małe cole. Gdy weszliśmy na sale czułam motylki w brzuchu! Po prostu rozpierała mnie radość i podniecenie! Zaczął się film. Na początku nie był za bardzo straszny, ale w pewnym momencie „wyskoczył” jakiś facet z nożem. Wtedy upuściłam  popcorn i „odruchowo” przytuliłam Zayna. On odpowiedział uwodzicielskim spojrzeniem i objął mnie ramieniem jak swoją dziewczynę.  Z podniecenia zaczęłam drżeć. On to zauważył i … każdy chyba wie co zrobił z moimi ustami. Ale jeśli ktoś nie wie to mnie pocałował! Po skończonym filmie udaliśmy się do kawiarenki i spotkaliśmy tam Louisa i Nialla. Gdy zobaczyli mnie i Zayna, dodam, że trzymaliśmy się za ręce, oniemieli. Szczęki ich opadły do samej ziemi ! Szybko puściłam dłoń Zayna i zrobiłam się czerwona. Lecz  przystojny mulat  chwycił mnie znów i oboje usiedliśmy przy stoliku.  Chłopak zamówił milkszejka i ciastka z kremem. Powiedział, że jestem słodka jak te ciastko. On na prawdę potrafi być romantyczny! Najbardziej dręczyło mnie spojrzenie Lou i Nialla. Przez nich zrobiłam się fioletowo-czerwona na twarzy i drżałam. Zapomniałabym Harry z Louisem wynajęli osobny pokój! Lou miał mnie już dość dlatego się przeniósł. Nawet na dobre wyszło!
Zayn starał się być opiekuńczy i zaproponował powrót do kabiny. Bez paparatzi się nie obeszło! Zrobili nam masę zdjęć, także Louisa i Nialla gapiących się na nas ze zdziwieniem. Ale cóż MÓJ CHŁOPAK jest gwiazdą!

 ~

Hej! Podoba wam się ta opowieść? Jeśli tak to dajcie komentarz. Jeśli chcecie więcej zaobserwujcie. Głosujcie dalszych losach Zayna, Elki, Loisa, Nialla i Liama w ankiecie. Piszcie w komentarzach czy chcielibyście abym założyła blog "z życia". Bay!

5 komentarzy:

  1. Świetny blooog :D

    rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie obserwuje :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com
    Z-zycia-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! :'3
    Obserwuję+liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    Boisz się krwi? psychicznych ludzi? nawet nie wchodź..

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog! ;) obserwujemy? :P zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń