czwartek, 30 maja 2013

Rozdział I



Elena!- krzyknął mój przygłupi braciszek Louis.-Szykuj się zaraz Hazza po nas przyjedzie!

Ja nie zważając na słowa brata pakowałam się tak wolno jak wcześniej. Niestety po 5 minutach on wparował do pokoju i widząc, że się nie spakowałam wykrzyczał:

-Boże! Masz 17 lat, a zachowujesz się jakbyś miała 5! Chcesz jechał na wakacje czy nie?

Zmierzyłam go wzrokiem i bez słowa wepchnęłam resztę ciuchów do walizki.

-Tak, chcę. Odpowiedziałam i ruszyłam w stronę drzwi. Tam czekał na nas Harry i ku mojemu zdziwieniu reszta chłopaków.

-Przecież mieliśmy jechać we trójkę! Zwróciłam się do mojego 21-letniego brata i przy okazji do jego kolegi Stylesa.  
Lou wiedział, że podkochiwałam się w 20-letnim mulacie i zarazem jego przyjacielu, więc chciał zrobić mi niespodziankę. Tommo zauważył, że  posłałam mu spojrzenie jakbym chciała powiedzieć „dziękuję Ci braciszku”. Wsiadając do mini-busa miałam zamiar znaleźć się jak najbliżej Zayna. Wyjechaliśmy. Lou miał jeszcze wstąpić do apteki po leki na chorobę lokomocyjną. Omal nie zapomniał ich kupić. Przypomniało mu się gdy ja i Niall dostaliśmy zawrotów głowy. Na szczęście byliśmy jeszcze w terenie zabudowanym i nie trudno było o  lekarstwa. Po dłuższej  chwili jazdy leki zdawały się pomagać i zaczęliśmy rozmowę. Nim się obejrzeliśmy byliśmy już na miejscu. No, prawie. Liam skoczył jeszcze do sklepu po drożdżówki, jakiś napój i chipsy. Zjedliśmy ze smakiem, ale to łakomczuch Niall zjadł większość chipsów. Zdawało mi się że większość siedzenia w aucie już minęło, ale jeszcze jakąś godzinę byliśmy w samochodzie nim dotarliśmy do swoich pokoi na statku. Ja  mieszkałam z Lou i Zaynem, a reszta chłopaków była w drugim pokoju. Co najdziwniejsze nie kłóciłam się z bratem przez 4 godzimy!!!

 ~

Hej! Cieszę się, że opowiadanie się podoba! Chcecie więcej?- OBSERWUJCIE! Możecie pisać wasze nicki z Twittera żebym mogła was informować o nowościach na blogu! Bay!!!

2 komentarze:

  1. Fajny rozdział :) Ale fajnie by było gdybyś pisała dłuższe :)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com
    Z-zycia-onedirection.blogspot.com

    Mój Twitter:
    @Estkka

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :P zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń