środa, 29 maja 2013

Prolog



Niby zwykła rodzina, ale pozory mylą …W tym roku jadę z Louisem i Harrym na wakacje. Żegnaj deszczowy Londynie i witajcie Włochy!
-Tak jak się umawialiśmy jedziemy o 7:15? –Krzyknęłam do mojego brata Lou i jego przyjaciela Harrego.
-Tak, matołku! - usłyszałam  głos brata, a za chwilę jego postać wkraczającą do mojego pokoju.-Połóż się spać żeby być wyspana.
-Ha ha, masło maślane! –Połaskotałam starszego z Tomlinsonów i ruszyłam w stronę łazienki...

~
Podobało się? Jeśli tak to podajcie w komentarzach nazwy użytkowników (Twitter) osób których mam informować o nowych rozdziałach!

3 komentarze:

  1. Może być :)
    @Estkka
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę troszkę krótki prolog, ale spoczi : D Widzę, że rodzina Tomlinson'ów? ;] Skąd wiedziałaś, że Louis jest moim LOVE? ;>

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA! : D

    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom króciutki dalejj :P zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń